רכב שנותן עבודה – המסחרית החדשה שלכם כבר כאן

בוחרים את הרכב הנכון

רכבים מסחריים נועדו להקל עלינו במהלך עבודה אשר כרוכה בהובלת חפצים, מוצרים או אפילו עובדים ממקום למקום. האלמנט החשוב ביותר בבחירת רכב מסחרי הוא סוג העבודה שאנו מעוניינים לבצע. ישנן עבודות מסוגים רבים ומגוונים ולא כל רכב יתאים לכל מטרה.

אנו בוחרים את הרכב בהתאם לצרכים שלנו:

  • אם מדובר על רכב אשר מיועד בעיקר לנסיעות, כדאי שהוא יהיה נוח וחסכוני. רכבים אשר מונעים בסולר הם יותר חסכוניים בדלק אך התחזוקה שלהם עשויה להיות יקרה יותר. פג'ו בוקסר הינה אחת האפשרויות המומלצות שניתן לקחת בחשבון.
  • העברת ציוד רב כרוכה בבחירת רכב מתאים שניתן להעמיס עליו ללא חשש. שברולט סילברדו הוא טנדר חזק ובעל נוכחות מרשימה. ניתן להעמיס עליו ציוד רב והוא עדיין יבצע את העבודה גם בשטחים מאתגרים.
  • לעיתים אנו מחפשים רכב אשר ישמש אותנו בעבודה אך גם לנסיעות משפחתיות בזמן הפנוי שלנו. ניסאן nv200 היא ללא ספק בחירה מצוינת שמתאימה לעבודה מאומצת וגם לנסיעות ארוכות עם המשפחה והילדים.

כיצד נבחר רכב לעבודה

שוק הרכב שופע דגמים רבים וניתן בקלות להתבלבל בין שלל האפשרויות שמוצעות לנו. הרכבים משלבים נוחות של רכבים פרטיים עם היכולות של רכב עבודה חזק, ולכן חשוב להיות ממוקדים ולהבין מה בדיוק אנחנו מחפשים. העצה הטובה ביותר היא לקחת את הזמן ולא להחליט מיד.

בשוק הרכב ישנן שתי אופציות עיקריות שהן קניה של הרכב או השכרה לתקופה מסוימת ארוכה או קצרה. ככל שמדובר על קניה של רכב עבודה אז ישנם גורמים חשובים אשר יש לקחתם בחשבון ולפעול על פיהם:

  • יש לקבוע מסגרת תקציב שאנו יכולים לעמוד בה. התקציב במקרה של קניה עשוי לעמוד על כמה עשרות אלפי שקלים. במקרה של השכרה מדובר על סכום חודשי אשר יועבר אל חברת ההשכרה.
  • ניתן לרכוש רכב דרך חברה או לנסות ולאתר אדם פרטי אשר מעוניין למכור את הרכב שלו. לכל מקרה יש יתרונות וחסרונות שונים וכדאי לדעת אותם מראש. אין זה משנה אם אתם מעוניינים לרכוש רנו קנגו או רכב אחר מאותו סוג, תמיד כדאי לבדוק את כל הפרטים ולא לשכוח לקבל לידיכם את כל המסמכים שמעידים על הטיפולים שהרכב עבר.
  • קנייה דרך ליסינג היא אפשרית אך גם כאן יש לבחון את ההצעה היטב ולקרוא את כל האותיות הקטנות.

הניסיון משחק תפקיד חשוב

רבים מהלקוחות הם חסרי ניסיון רב בשימוש ברכבים מסחריים ובעקבות כך הם מתקשים לבחור את הרכב המתאים להם מתוך המגוון הרחב שמציעים להם. אם מדובר על חברת ליסינג אז היא תעשה כל מה שניתן על מנת לענות לצרכי הלקוח ולספק לו את המסחרית המתאימה ביותר במגבלות התקציב ובהתאם לדרישות שלו.

על הלקוח מוטלת האחריות לבדוק את הרכב, לקחת אותו לסיבוב ארוך ולהבין אם הוא נוח לתפעול, אם הגודל של הרכב מתאים לו וכמובן שאינו פוגם ביעילות של הנהיגה. סיטרואן ג'אמפי הינו סוג של מסחרית בינונית ומרווחת מאוד אשר מתאימה להעברת חפצים, חלוקת מוצרים וגם נסיעות של עובדים ממקום למקום.

שוכרים בשכל

ישנם כאמור חברות רבות אשר מציעות רכבים להשכרה. כדאי מאוד לבצע סקר שוק קצר אשר ייתן לכם מושג לגבי האפשרויות. מומלץ לבחור בחברת השכרה אשר מתמחה ברכבים מסחריים ולא ללכת על כל חברת השכרה. כדאי גם לבדוק את האפשרות לקבלת רכב מסחרי חלופי למקרה של תקלה כל שהיא שתשבית את הרכב לזמן ממושך.

בבחירת רכב מסחרי ישנם כמה טיפים אשר עשויים לסייע לכם. לא מומלץ לבחור ברכב שהתפעול שלו הינו מסורבל או קשה. יש לזכור שהרכב הזה ישרת אתכם במהלך העבודה ועליו להיות נוח ונגיש. פיאט דובלו הוא טנדרון קטן וזריז אך די פשוט לתפעול ומומלץ לעבודות קלות עד בינוניות אשר מתבצעות בעיקר בשטחים עירוניים. טיפ נוסף הוא ההבנה שמה שזול עולה בסופו של דבר ביוקר רב. לא מומלץ להתפתות לרכוש רכב שמחירו נמוך, בעיקר אם אינכם מכירים את הדגם. חשוב ללכת על אוטו עמיד שלא יזדקק לתיקונים תכופים. כל יום שהרכב שלכם יהיה במוסך הוא הפסד כספי ניכר לעסק.

הנעה קדמית לא תמיד תתאים לרכב עבודה. הסיבה לכך היא העובדה שהביצועים שלהם לא תמיד איכותיים וגם ההיצע שלהם נמוך. טויוטה היילקס הינו רכב בעל כושר עמידות מושלם ומתאים לעבודות קשות ונשיאת מטען רב ללא מאמץ. מדובר על רכב נוח לתפעול ובעל חזות מרשימה מאוד.

מה צריך לדעת

אין צורך בתואר של מכונאי בכיר על מנת לבחור את רכב העבודה הבא שלכם. כמובן שהתייעצות עם בעל מקצוע שמבין ברכבים היא רעיון טוב שעשוי לסייע בבחירה. כל מה שנחוץ הוא לערוך רשימה של הדרישות ולהגדיר את התקציב שיכלול את כל ההוצאות הצפויות על הרכב. ניתן לבחור גם רכב שנותן תחושה של רכב מהודר יותר כמו למשל פולקסווגן קאדי אשר בנוסף לביצועים שלו מאפשר גם נסיעות עסקיות שונות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

קראו עוד