מה עדיף – תיקי גב מעור או תיקי גב טבעוניים?

כיום, להיות טבעוני זה לא רק דיאטה אלא אורח חיים.

אנשים רבים בוחרים שלא להשתמש במוצרים מן החי מסיבות אתיות.

כתוצאה מכך, הביקוש למוצרים ידידותיים לטבעונים גדל באופן אקספוננציאלי בשנים האחרונות.

בעוד שחלק מהטבעונים יהססו לרכוש תיקי עור, יש כיום אפשרויות רבות של תיקי גב טבעוניים באיכות גבוהה זמינות בשוק וכל מי שמחפשת למעשה תיק גב לנשים יכולה למצוא אופציות מעולות.

למעשה, כמה מתיקי הגב הטובים ביותר לנשים עשויים מחומרים טבעוניים.

תיקים אלה הם לרוב מסוגננים ועמידים בדיוק כמו עמיתיהם מעור, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור קונים שהולכים על פי המוסר שלהם. לכן, אם אתם מחפשים תיק גב חדש, אל תשלול אופציות טבעוניות – אולי הן פשוט יפתיעו אתכם!

ממה מייצרים תיקים טבעוניים?

רוב התיקים הטבעוניים עשויים מ- קנבס, כותנה או חומרים עמידים אחרים שהם דמויי עור, גם דמוי עור רגיל וגם דמוי עור זמש. חלק מתיקי הגב לנשים עשויים מפוליאסטר או ניילון, שהם לא חומרים אקולוגיים, אבל מבחינת טבעונות הם תופסים וזה שהם טבעונים זה כבר משפיע מאוד על האקולוגיה של כדור הארץ.

חומרים אלו הם לא רק ידידותיים לטבעונים, אלא גם עמידים במיוחד.

קנבס הוא בחירה פופולרית במיוחד עבור תיקים טבעוניים מכיוון שהוא כבד ועמיד בפני בלאי רב.

כותנה היא גם בחירה פופולרית עבור תיקים טבעוניים מכיוון שהיא נושמת ורכה, מה שהופך אותה נוחה לנשיאה.

עם זאת, יש מגוון רחב של חומרים ידידותיים לטבעונים שניתן להשתמש בהם להכנת תיקים, לכן חשוב לעשות מחקר כדי למצוא את החומר שאתם הכי אוהבים את הנראות ואת התחושה שלו. בכל חומר שתבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם עושים בחירה ידידותית לסביבה שתעזור להפחית את ההשפעה שלכם על הסביבה.

האם תיקים טבעוניים עמידים?

תיקים טבעוניים הם לא רק מסוגננים ומעשיים אלא גם עמידים מאוד, לא פחות ממתחריהם – תיקי העור. תיקי גב טבעוניים עשויים מחומרים קשיחים ועמידים במים שיכולים לעמוד לאורך שנים של בלאי.

הם גם קלים ונוחים לנשיאה, מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש יומיומי.

בנוסף, תיקים טבעוניים מגיעים במגוון צבעים וסגנונות שיתאימו לכל טעם, זאת לעומדת תיקי עור שהמראה שלהם הוא יותר סולידי וקלאסי, ופחות צבעוני ומגוון כמו תיקים טבעוניים שהבחירת בדים בהם היא הרבה יותר מגוונת.

בין אם אתם מחפשים תיק גב לטיולים או תיק מסוגנן למשרד, תוכלו למצוא תיק טבעוני המושלם עבורכם. אז למה לא לוותר על תיקי עור ולקחת את האופציה הטבעונית? התיק שלך יודה לך על כך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

קראו עוד