מימון לרכב בתשלומים חודשיים

מסלולי מימון לרכב הם הדרך הטובה ביותר לקנות רכב חדש. ניתן למצוא מגוון מסלולי רכב בתשלומים חודשיים שמתאימים לכל מטרה, רוכשים פרטיים, חברות ועצמאים, תמצאו את המסלול המתאים עבורכם לממן את רכישת הרכב, בדרך הנוחה ביותר. רכב חדש נמצא בידיכם. רוצים לדעת קצת יותר על מסלולי הרכב השונים? במאמר הבא ניתן לכם תמונה כללית על המסלולים השונים.

מימון לרכב – מסלול רגיל

מרבית המעוניינים ברכישת רכב צריכים לקחת הלוואה על מנת לממן את הרכישה. מקורות ההלוואה הם בדרך כלל מהבנק, אך סוכנויות הרכב מציעות

הלוואות משל עצמן שהן הרבה יותר אטרקטיביות בעקבות עם הסדרים עם חברות האשראי והבנקים, הריבית אטרקטיבית יותר והתנאים נוחים וגמישים, הכל תחת קורת גג אחת. שמאפשרים לכם לרכוש את רכב חדש בנוחות רבה יותר עם עד 100 אחוז מימון, רישום הרכב על שם הלקוח, אישור אשראי מהיר ואפשרויות מכירת הרכב לסוכנות בסוף תקופת התשלומים.

מימון לרכב – ליסינג מימוני

חברות ועצמאיים? ליסינג מימוני הוא הפתרון עבורכם. מימון לרכב בתשלומים חודשיים המתאים במיוחד עבור חברות ועוסקים מורשים, עם התנאים הנוחים ביותר עבורכם, חוץ מהיתרונות הרגילים של מימון לרכב, תקבלו גם חשבונית שכירות מימונית ואת כל האפשרויות שנוחות עבור בעלי עסקים.

מימון לרכב – קניית רכב חדש לכל אחד

ניו קאר ליס מציעה מסלולי מימון רכב המתאימים לכל מטרה. צריכים רכב לשימושכם הפרטי? רכב לשימוש עבודה? במלאי צי הרכב שלנו תמצאו כל רכב שמתאים למטרות שלכם. הרכבים שלנו הם יד 00, כך שאתם מקבלים רכב חדש מהיבואן עם תנאי המימון הנוחים ביותר, עד 100 אחוז מימון לרכב.

בנוסף אנו מציעים לקנות את הרכב בחזרה בתום תקופת התשלומים, כך שתהיו שקטים שיש לכם קונה לרכב בסוף התקופה ולא תצטרכו לשבור את הראש על מציאת קונה לרכב. עוד יתרון גדול הוא שבסוף תקופת התשלומים תוכלו לעשות טרייד אין על הרכב עם רכב חדש ובכך להיות כל הזמן עם רכב שהוא חדש מהחברה.

ניו קאר ליס – שירות ללא תחרות

החוויה מתחילה כאשר אתם נכנסים לאחד הסניפים שלנו ואחד מאנשי המכירות שלנו פונה אליכם, מקשיב לכם ומתאים את הרכב המושלם עבורכם, לאחר מכן נסדר לכם תכנית תשלומים שמתאימה עבורכם. בניו קאר ליס תקבלו שירות ללא תחרות, אצלנו הלקוח הוא מספר אחת. צרו איתנו קשר לחווית קניה מושלמת עם הריבית מהנמוכות בשוק.

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

קראו עוד