קניית רכב ללא תשלום מקדמה – אילו אפשרויות קיימות בשוק?

בזכות אינספור אפשרויות שעומדות בפני הקהל הישראלי למימון לקניית רכב, כיום גם אתם יכולים לרכוש רכב ללא תשלום מקדמה שיכביד על חשבון הבנק שלכם. בזכות חברות שונות אתם יכולים לברור מבין האפשרויות שניתנות לכם למימון הרכב הבא שלכם. אז בואו נראה איזה אפשרויות קיימו כעת בענף מימון לקניית רכב ללא מקדמה בארץ.

הלוואה למקדמה על הרכב הבא שלכם

אם אתם רוצים לקנות מכונית אבל אין לכם את סכום הכסף להשתמש בו למקדמה כרגע, אז אולי כדאי לכם לשקול הלוואת רכב אפס מקדמה. תנאי ההלוואה הללו יכולים לעזור לרוכשי רכב להסיע מכונית מהמגרש מבלי להצטייד במקדמה תחילה. עם זאת, מעבר למסלול זה יכול לבוא עם השלכות פיננסיות משלו.

בזמן שאתם שוקלים אם לשלם מקדמה עבור הלוואת הרכב שלכם, חשוב לבחון מספר הצעות למימון שכזה. בנוסף לכך, חלק מהבנקים יכולים להיצע לכם הלוואה ייעודית לתשלום מקדמה על הרכב, בתוכניות תשלום מגוונות של פרישות תשלומים ומועדי תחילת תשלום שונים.

ליסינג ללא מקדמה

האפשרות של ליסינג ללא מקדמה מאפשרת לכם לשכור רכב ולשם דמי שכירות בלבד. ישנם תוכניות הכוללות הוצאות תחזוקה, ולמרות שהרכב לא יהיה שלכם, ישנן תוכניות לליסינג שבהן אתם יכולים לרכוש את הרכב לאחר זמן מה.

חלק מחברות המימון יכולות להציע לכם חבילות ייעודיות לליסינג של רכבים שלאחר מכן יעברו לרשותכם, עם תוכניות לפרישת התשלום על העברת הרכב לבעלותכם.

מימון רכב

ישנם אפשרויות שונות של מימון רכב שיכולות להיות רלוונטיות עבורכם, ויכולות לספק לכם את האפשרות לרכוש רכב ללא תשלום מקדמה שתכביד על העובר ושב שלכם.

מומלץ לבחון את התוכניות השונות למימון רכב לפני שמחליטים על העסק שיעזור לכם עם מימון רכב חדש או רכב יד 2 ובנוסף יש אפשרויות מעניינות כמו רכישת רכב 0 קמ שמאפשרת לכם לקנות רכב חדש לגמריי במחיר זול משמעותית. כל זאת באמצעות חברות שונות שישמחו לפרוש בפניכם את המסלולים השונים למימון רכב שיפתור אתכם מתשלום מקדמה כבד.

לסיכום

ישנם מספר אפשרויות לרכישת רכב ללא תשלום מקדמה, משיטת ליסינג, אל מימון רכב של חברה חיצונית, שיעזור לכם להיפטר מכאב הראש הנלווה לתשלום מקדמה על רכישת רכב. כל שעליכם לעשות הוא לעבור על האפשרויות השונות ולבחור מה שיטת מימון מקדמה לרכישת רכב המתאים ביותר עבורכם.

שיעמוד בקנה אחד עם היכולות הכלכליות שלכם, אך גם יאפשר לכם לרכוש או להשכיר רכב שבדרך אחרת לא יכולתם לממן. תשלום מקדמה על רכישת רכב לא היה פשוט ונגיש מעולם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

קראו עוד