תיקי גב מעוצבים לנשים: מיטב התיקים המעוצבים לכל הפעילויות והאירועים

אנחנו הנשים אוהבות לשאת את התיקים שלנו לכל מקום שלך, כאשר התיק הפופולרי והאלגנטי ביותר הוא תיק היד אבל לא עוד! כיום אנו מוצאות נשים רבות שנושאות תיק גב עם כל חפציהן, במקום תיק יד.

הסיבה לכך היא שיותר ויותר מעצבים עושים תיקי גב מעוצבים, והם הופכים לסופר אלגנטיים ורלוונטיים מתמיד.

הסיבה לכך שהיום ניתן לראות יותר תיקי גב זה כי מעצבי ומעצבות התיקים ראו שנשים רבות הופכות פעילות יותר מבחינת קריירה ורוצות להיראות TOP כשהן לוקחות את כל הדברים החשובים שלהן לעבודה, ותיק גב הוא הכי פרקטי שיש

תיקי גב מעוצבים לנשים

אז את במסע חיפוש אחרי התיק המושלם עבורך, ויש מלא אופציות מגניבות בשוק, אבל איך את יכולה לדעת איזה מהם הוא התיק המתאים ביותר עבורך? בכתבה הבאה נדבר על כמה מהתיקים שלדעתנו הם המוצלחים ביותר, ואולי נעזור לך לבחור!

אז.. אלו כמה מתיקי הגב המעוצבים היפים ביותר שמצאנו:

תיק גב Sakroots Artist Circle Campus Tote

התיק של Sakroots מושלם למי שרוצה תיק שהוא מגניב למראה וגם פרקטי יש לו הרבה מקום בפנים כך שאת יכולה לשאת את כל הפריטים שלך ביומיום. בנוסף, לתיק יש שפע של כיסים הממוקמים בצורה מושלמת כך שתהיה לך גישה נוחה לכל הדברים שיש לך בפנים.

התיק עצמו עשוי מ-100% כותנה טבעית, מה שאומר שהתיק הוא ידידותי לסביבה. התיק עמיד למים, מכיוון שהוא עמיד ומגיע במספר צבעים שונים. אם אתה אוהב חיות, זה יהיה מושלם בשבילך! אתה יכול למצוא אותו באינטרנט ב-Nordstrom, אמזון ומקומות נוספים.

תיקי גב של Chilla

למותג הישראלי הזה של מעצבת מוכשרת יש כמה וכמה תיקי גב בדגמים שונים. אחד התיקים היותר פופולריים בליין התיקים שלה הדגם סטודנטס שמגיע ב- 3 גדלים ומתאים לא רק לסטודנטים.

הורסטיליות שלו בכך שהוא מגיע ב- 3 גדלים שונים הופך אותו למושלם עבור כל אחת שמחפשת תיק בגודל המושלם עבורה. בנוסף, התיקים מגיעים בבדים שונים ובצבעים שונים ולפעמים גם במלאי מוגבל.

לכן אם את מחפשת תיק ורסטילי ומושלם, תיקי גב מעוצבים לנשים של Chilla יכולים להתאים לך.

תיק CHILLA
תיק CHILLA

תיק גב Tumi Voyageur

התיק Tumi Voyageur מבית TUMI נהדר אם את רוצה משהו שנראה מתוחכם אבל גם קז'ואלי. התיק מושלם לקחת אותו למשרד וגם לפעילויות היומיומיות שלך מכיוון שהוא עשוי מניילון, מה שהופך אותו לעמיד במים ופרקטי במיוחד.

לתיק יש הרבה מקום לשאת את כל הפריטים שלך, גם אם אתה רוצה לקחת הרבה מהם! ניתן לבחור בין שני צבעים שונים: שחור או כחול כהה.

תיק נפלא שמבטיח שתמיד תראי טוב בהרפתקאות היומיומיות שלך.

תיק גב של Longchamp

תיקי גב של Longchamp הם פשוטים ועשויים ניילון ועור, מה שהופך אותם לעמידים מאוד במים וממש מתאימים לחורף. לתיק שלהם יש תא ראשי אחד אבל גדול, ויש בו הרבה מקום למה שאת צריכה

את יכולה לשאת אותו כתיק יד, תיק כתף או תיק גב בהתאם למה שבא לך ובהתאם לאירוע.

הניחי את הידית העליונה על הכתפיים כדי לשאת את התיק כתיק גב או החזיקי את היד העליונה של התיק בשביל להשתמש בו בתור תיק יד. את יכולה לבחור מתוך תשעה צבעים שונים ומגוונים בשביל לקנות את התיק שבול את אוהבת.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

קראו עוד